do kasy suma: 0,00 zł
Dla prasy

 Syn i ojciec w kobiecym biznesie

Sklep internetowy z kosmetykami premium - ikosmetyki.pl

Każdy biznes rodzi się z jakiegoś powodu: potrzeby rynkowej, pasji, ambicji. Czasem jest to połączenie rodzinnej tradycji związanej z przedsiębiorczością i świeżego spojrzenia na rynek. Tak jak w przypadku powstania sklepu ikosmetyki.pl, którego założycielami są: syn - Krzysztof Tuora, oraz ojciec - Tadeusz Tuora. Krzysztof stworzył koncepcję e-sklepu i ją realizuje jako Dyrektor Zarządzający, a ojciec wspiera go biznesowo.

Krzysztof Tuora swoje doświadczenia w branży kosmetycznej zdobywał w marketingu. Promując kosmetyki firmy Miraculum na różnych forach, doprowadził do nawiązania kontaktów z jedną z najlepszych polskich firm designerskich Code Design. Tadeusz Tuora od wielu lat związany był z biznesem, inwestował m. in. w najstarszą polską firmę kosmetyczną Miraculum, z kolei Krzysztof w ramach poszukiwania inspiracji wybrał się do Bolonii na największe targi kosmetyczne na świecie. Nowe kontakty biznesowe, świat wielkich marek, jak i tych niszowych – tak zaczął się rodzić pomysł na nowy sklep internetowy ikosmetyki.pl.




 "Już odkąd byłem nastolatkiem poszukiwałem najlepszych kosmetyków, ze względu na specyficzne wymagania mojej skóry. Częste podróże zagraniczne u boku ojca, poznawanie biznesowego świata - to wszystko doprowadziło mnie do miejsca, w którym jestem dzisiaj.

Po roku intensywnych przygotowań i pracy z zaangażowanym zespołem, jesteśmy pewni, że stworzyliśmy wyjątkowe miejsce, którego znakiem rozpoznawczym jest wysoka jakość, obecna we wszystkich aspektach sklepu: od doboru marek po stworzone przez nas opakowanie i obsługę."

 

-Krzysztof Tuora, Dyrektor Zarządzający i założyciel sklepu
                               ikosmetyki.pl

O nas


ikosmetyki.pl to nowy, wyjątkowy sklep internetowy ze starannie wyselekcjonowaną ofertą kosmetyków premium i luksusowych. To sklep dla nowoczesnych, ceniących sobie jakość konsumentów, ale też tych, którzy lubią odkrywać nowe produkty i marki.
Dlatego motto przewodnie sklepu to "odkryj z nami nowy, kosmetyczny świat".
 
Naszym wyróżnikiem na tle konkurencji jest portfolio marek, oparte na trzech filarach: polskie, niszowe oraz kultowe.

W ofercie znajdują się kosmetyki ze wszystkich kategorii:
pielęgnacja, makijaż, zapachy, kosmetyki do włosów oraz dla mężczyzn.
Posiadamy również marki na wyłączność.
  
Zespół ikosmetyki.pl przed wprowadzeniem każdej z marek do swojej oferty testuje produkty i podejmuje decyzje, które z nich finalnie pojawią się w sklepie.
 
Cennym aspektem ikosmetyki.pl jest również wiedza. Na firmowym blogu pojawiają się artykuły z zakresu pielęgnacji i makijażu, porady i podpowiedzi dotyczące wyboru najlepszych kosmetyków.

Marki polskie

Sklep promuje polską przedsiębiorczość i najlepsze polskie marki pielęgnacyjne, naturalne oraz kolorowe. 
Cenimy dobre składy produktów, dopracowane receptury i wyjątkowe manufaktury, których w Polsce nie brakuje.

Marki niszowe

Starannie wyselekcjonowane marki oraz produkty niedostępne w szerokiej dystrybucji, wśród których znajdują się perfumy oraz pielęgnacja.
W portfolio znajduje się również wiele produktów dla mężczyzn.

Marki kultowe

Uznane na świecie marki kosmetyków premium ze wszystkich kategorii: perfumy, pielęgnacja, makijaż.
Dzięki takiej ofercie, konsumenci mają dostęp do oryginalnych produktów, wiodących marek.

 

Marki na wyłączność

Dolomiti

W portfolio marki występują trzy linie: Donna (dla kobiet), Uomo (dla mężczyzn) oraz Baita (unisex).
Produkty Dolomiti to naturalne perfumy, doskonałe kremy, szampony, mleczka do ciała oraz żele do kąpieli.

W produktach marki znajdują się dobroczynne składniki rodem z Dolomitów. Roślinne komórki macierzy szarotki alpejskiej oraz górska woda pochodzące z terenu Południowych Alp Wapiennych. Zawarte w nich pierwiastki znakomicie wpływają na skórę, odżywiają, nawilżają i odświeżają ją.

Wszystkie produkty marki wytwarzane są wyłącznie ze składników naturalnego pochodzenia, perfumy jak i kosmetyki nie zawierają przeciwutleniaczy, parabenów, metali ciężkich, parafiny czy wytworów petrochemicznych. Do produkcji również nie są wykorzystywane substancje pochodzenia zwierzęcego, dzięki czemu produktami Dolomiti mogą się cieszyć również weganie.

Proverb

Założyciele, Luke i Kirstie Sherriff, spotkali się na Uniwersytecie Oxfordzkim, gdzie Luke zaczynał profesjonalną grę rugby m.in. Harlequins RFC, Premiership. Poświecił się zdrowiu, diecie i dobremu samopoczuciu, co skłoniło go do dołączenia do Kirstie w 2009 roku, aby wprowadzić na rynek ich pierwszą gamę produktów naturalnych i organicznych.

Kristie z ponad 20- letnim doświadczeniem z zakresu pielęgnacji skóry, została wymieniona jako najbardziej wpływowa osoba w Natural Beauty Yearbook „Who’s Who”. Tworzyła szkoły piękności oraz szkoliła w zakresie pielęgnacji i urody. Ben Burch to trzeci założyciel marki Proverb, były Brytyjski wioślarz. Oficjalnie ekspert w dziedzinie IT, jego zapał i odporność psychiczna dopełnia trio Proverb: skóra, ciało i sposób myślenia.

Proverb to nie tylko kosmetyki, to pełen program treningowy składający się z produktów do pielęgnacji skóry, suplementów i porad ekspertów – napędzający do utrzymania skóry, ciała i sposobu myślenia w szczytowej formie.



Nasze ekspertki


Nasze ekspertki chętnie udzielą fachowych wypowiedzi do artykułów o charakterze urodowym, przedstawią nowości produktowe i pomogą w doborze produktów do konkretnych tematów:

 
Ewa Mazurek - wizażystka, kontakty PR
ewa.mazurek@ikosmetyki.pl

Małgorzata Borowska - kosmetolog
malgorzata.borowska@ikosmetyki.pl

Agata Wąsik - kosmetolog
agata.wasik@ikosmetyki.pl

 

 

  KLIKNIJ TUTAJ aby pobrać informacje prasowe  

KLIKNIJ TUTAJ aby pobrać zdjęcia dla prasy

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl